Thursday, August 19, 2010

Relaţii Clienţi

De când mă ştiu am fost abonat cam la toţi providerii de servicii telecom. De la ăştia mici, locali, până la "magnaţi" gen RDS. (momentan sunt abonat UPC) Am petrecut ore în şir la telefon cu serviciul de Relaţii Clienţi, mi-am pierdut timpul, banii şi neuronii încercând să conving oamenii de la celălalt capăt al firului că nu îmi mai merge netul sau cablul sau că merge prost. Greu, foarte greu!

Sunt convins că nu sunt singurul în această situaţie. M-am gândit să fac azi o scurtă comparaţie între aceste servicii:

RDS: prost, foarte prost! Toată lumea ştie că oamenii ăştia parcă lucrează împotriva clientului când vine vorba de Relaţii Clienţi. Aştepţi minute bune să iei legătura cu cineva, vorbeşti cu roboţi şi trec săptămâni până o echipă tehnică ajunge la tine acasă. Din acest punct de vedere RDS e rău, foarte rău!

Romtelecom: cu ei nu am avut probleme foarte mari. Sunt destul de drăguţi, vorbesc frumos şi din câte îmi amintesc au fost destul de promţi mereu!

UPC: bun sistem, bine pus la punct, până acum nu mă plâng. Bineînţeles că e loc şi de mai bine, deh, nimeni nu e perfect, dar sunt destul de mulţumit.

Localii: ei sunt cei mai tari! Cred că asta datorită faptului că nu au aşa mulţi clienţi! Sunt promţi, răspund repede, relaţia mea de client cu ei a fost excelentă. Asta până începea vreo furtună!

No comments:

Post a Comment